Oferta pracy: młodszy specjalista helpdesk

Zakład Narodowy im. Ossolińskich we Wrocławiu ogłasza nabór na stanowisko: młodszy specjalista helpdesk

 

Twój zakres obowiązków

  • Przyjmowanie zgłoszeń za pomocą e-maila, systemu ticketów i telefonicznie.
  • Wykonywanie zadań związanych z obsługą 1 i 2 linii wsparcia: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń użytkowników, prowadzenie rejestrów zgłoszeń, rozwijanie bazy wiedzy zgłoszeń, rozwiązywanie zgłoszeń incydentów zgodnie z ustalonymi zasadami, udzielanie wsparcia użytkownikom i bezpośrednio na ich stanowiskach pracy.
  • Obsługa i konserwacja systemów multimedialnych.
  • Utrzymanie w ruchu powierzonych systemów IT, zgłaszanie zauważonych zmiany stanu i raportowanie (koordynator, administratorzy sieci i systemów, kierownik).
  • Sprawdzanie poprawności działania tych systemów, zgłaszanie zauważonych luk, błędów itp., koordynatorom systemów.
  • Współpraca z dostawcami usług i sprzętu, przyjmowanie od nich zgłoszeń i kierowanie ich do pozostałych członków zespołu;
  • Stałe rozwijanie bazy wiedzy i umiejętności w zakresie użytkowania powierzonych systemów;
  • Wsparcie zespołu w pracach utrzymaniowych (instalacje sprzętu konfiguracje, obsługa wydań i wdrożeń);
  • Przygotowywanie raportów z prowadzonych prac zgodnie z zapotrzebowaniem określonym przez koordynatora sekcji i/lub kierownika działu.
  • Codzienne wsparcie użytkowników w obsłudze  systemów Ms Windows i oprogramowania.
  • Lokalne zarządzanie incydentami związane z hardwarem, softwarem i sieciami.
  • Zarządzenie kontami mailowymi, active directory i kontrolą dostępu.
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów ze stanowiskiem roboczym.
  • Pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów z działaniem oprogramowania i sprzętu informatycznego (pierwsza linia wsparcia),
  • Instalacja, serwis i ewidencjonowanie sprzętu komputerowego i peryferyjnego.
  • Tworzenie dokumentacji i instrukcji obsługi.
  • Prowadzenie szkoleń dla użytkowników.

Nasze wymagania

  • Umiejętność konfiguracji sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i podstawowych aplikacji,
  • Dobra znajomość Microsoft Windows.
  • Znajomość Active Directory.
  • Znajomość podstaw konfiguracji sieci LAN.
  • Znajomość zagadnień związanych z okablowaniem strukturalnym.
  • Analityczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Chęć do nauki i rozwijania umiejętności technicznych.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista.

Mile widziane

  • Znajomość podstaw konfiguracji sieci
  • Umiejętność konfiguracji sprzętu Cisco

Co oferujemy

  • Umowę o pracę
  • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
  • Pracę w młodym, ambitnym zespole
  • Prywatna opieka medyczna
  • Fundusz socjalny
  • Bardzo dobrą atmosferę w pracy i świetnych ludzi wokół
  • Zarobki: 5300-5500 zł brutto + dodatki

CV prosimy składać do 22 czerwca 2025 roku na maila praca_it@ossolineum.pl

O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie telefonicznie lub pisemnie.

Pracodawca zastrzega sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Zakład Narodowy im. Ossolińskich przetwarza dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami ich przetwarzania opisanymi w przyjętej Polityce Informacyjnej.

Przesyłając swoje zgłoszenie potwierdzają Państwo zapoznanie się z Polityką Informacyjną w Zakładzie Narodowym im. Ossolińskich i akceptują jej treść.